top1 top2

Välkomna till Alzheimerföreningens Forum

Om du vill göra inlägg måste du registrera dig och logga in.

Innehållet på vårt forum är enbart till för informationsbruk samt utbyte av tankar och erfarenheter medlemmarna emellan.
Inläggen och materialet är inte avsett för att användas i stället för professionell medicinsk rådgivning.
Innehållet ska inte användas som grund för att ställa diagnos eller bestämma behandling.
.

Alzheimerföreningens forum - Möten, aktiviteter och informationskällor - Min syster fick alzheimer - om vård och bemötande ur ett anhörigperspektiv Andersson Iréne

Min syster fick alzheimer - om vård och bemötande ur ett anhörigperspektiv Andersson Iréne

Sida: 1

Författare Inlägg
Administratör
Registrerad: Mar 2009
"Min syster fick alzheimer
- om vård och bemötande ur ett anhörigperspektiv"
författare Iréne Andersson
Har just läst denna bok- känns mycket viktig, informativ för oss anhöriga eller NÄRSTÅENDE men också så sorglig.........
vänliga hälsningar
Peter af Petersens
admin
Registrerad: Mar 2009
"Min syster fick Alzheimer - om vård och bemötande ur ett anhörigperspektiv"
Tv programmet "En bok, en författare" på Kunskapskanalen kommer att sändas på onsdag 9 mars kl19.00 med repris på onsdag 00.00 och torsdag 09.00. Missa inte detta!
hälsar admin
Peter af Petersens

Sida: 1

Alzheimerföreningens forum - Möten, aktiviteter och informationskällor - Min syster fick alzheimer - om vård och bemötande ur ett anhörigperspektiv Andersson Iréne

.
Alzheimerföreningen i Sverige • Box 197, 211 00 Lund • Tel 046-14 73 18 • Fax 046-18 89 76 • info@alzheimerforeningen.se